Sorting
Source
Katalog zbiorów
(27)
Form of Work
Książki
(27)
Status
only on-site
(19)
available
(13)
Branch
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(13)
Centrala Czytelnia
(19)
Author
Durlik Ireneusz (1931- )
(3)
Penc Józef (1939- )
(3)
Tarczyński Waldemar (1960- )
(3)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(2)
Wójcik Krystyna
(2)
Bury Agata
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Kadysz Piotr
(1)
Kopertyńska Maria Wanda (1950- )
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Sanenko Łukasz
(1)
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(1)
Sikora-Fernandez Dorota
(1)
Sobczyk Mieczysław (1945- )
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Zwolankowski Marek
(1)
Śliwiński Artur
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(14)
Country
Poland
(27)
Language
Polish
(27)
Subject
Zarządzanie
(9)
Marketing
(6)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Marketing strategiczny
(3)
Praca
(3)
Produkt
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Strategia
(3)
Ceny
(2)
Controlling
(2)
Giełda Papierów Wartościowych
(2)
Innowacje
(2)
Inżynieria zarządzania
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Motywacja pracy
(2)
Opinia publiczna
(2)
Popyt
(2)
Promocja
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Public relations
(2)
Płaca
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Administracja
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Analiza techniczna
(1)
Cele
(1)
Coaching
(1)
Czynsz
(1)
Dyskonto
(1)
Dystrybucja
(1)
Dług
(1)
Ekonomia
(1)
Forward, [kontrakt bankowy]
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Infrastruktura
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kredyt
(1)
Leasing
(1)
Logistyka (organizacja)
(1)
Matematyka finansowa
(1)
Menedżerstwo
(1)
Miasta
(1)
Motywacja a zarządzanie
(1)
Najem
(1)
Networking
(1)
Nieruchomości
(1)
Oceny pracowników
(1)
Opcje
(1)
Organizacja pracy
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Procent
(1)
Prognozowanie
(1)
Prognozy
(1)
Projektowanie
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Restrukturyzacja
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sprzedaż bezpośrednia
(1)
Statystyka
(1)
Swapy procentowe
(1)
Szkolenie pracowników
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Towar
(1)
Zaopatrzenie
(1)
Zapasy
(1)
Zarządzanie logistyczne
(1)
Zarządzanie zaopatrzeniem
(1)
Genre/Form
Publikacje dydaktyczne
(1)
27 results Filter
Book
In basket
(Podstawy Zarządzania)
Zarządzanie uczy jak planować, organizować, motywować i kontrolować swoją pracę oraz działania innych ludzi dla wspólnego dobra.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 165791 [Magazyn Wypożyczalni] (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 005 P (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 005 P (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 005 P (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
Indeks s. 380-383.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 657/658 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658 P (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 005.95/.96 P (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 P (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - Placet)
Książka dla studentów uczelni ekonomicznych oraz menedżerów wszystkich szczebli.
W książce zaprezentowano całościowo problematykę motywowania pracowników, co jest efektem wieloletnich studiów literaturowych, jak też badań własnych autorki. Przytoczono przykłady praktyczne oraz prezentowane wyniki badań pochodzą z konkretnych, choć tu anonimowych przedsiębiorstw. Książka adresowana jest do studentów uczelni ekonomicznych oraz wszystkich tych, którzy mają wpływ na kształtowanie systemów motywowania w przedsiębiorstwach, jak też menedżerów wszystkich szczebli we współczesnych organizacjach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 P (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
Każde zarządzanie, rozumiane jako system wzajemnie powiązanych działań i decyzji, mających na celu integrację i koordynację użytkowania zasobów w zorganizowanych strukturach oraz współpracę z otoczeniem zewnętrznym organizacji w taki sposób, aby przyjęte przez nią cele mogły być osiągane skutecznie, sprawnie i efektywnie, powinno być profesjonalne. To oznacza, że sterowanie działalnością i rozwojem firmy oraz jej kontaktami i współpracą z otoczeniem powinno być prowadzone z wyobraźnią i elastycznością, w sposób systemowy i kompetentny, czyli profesjonalnie. Zarządzający taką firmą powinien zatem dokonywać właściwego wyboru celów i sposobów (koncepcji) działania, biorąc pod uwagę posiadaną wiedzę i informacje, niewiedzę co do możliwych konsekwencji oraz ograniczenia i szerszy kontekst sytuacyjny. Aby mógł tak postępować, musi naturalnie stale zdobywać wiedzę, czynić ją osią dostosowań firmy do zmieniających się warunków otoczenia i stale wsłuchiwać się w sygnały płynące z rynku, by identyfikować obszary wysokiej szansy i tworzyć nowatorskie rozwiązania. Profesjonalne zarządzanie bowiem to nie rozwiązywanie bieżących problemów, lecz poszukiwanie i podejmowanie nadarzających się korzystnych okazji, a także umiejętność stawiania czoła wydarzeniom trudnym, zaskakującym, burzącym istniejący stan równowagi. Podejście strategiczne oznacza prognostyczne myślenie o zjawiskach i procesach, które wystąpią w przyszłości i będą tworzyć dla przedsiębiorstwa nowe ramo-we warunki działania, a więc stałe śledzenie zmian zachodzących w otoczeniu i ich tendencji, ocenę wpływu tych zmian na organizację i ich doniosłość, wychwycenie zmian najistotniejszych (tzw. słabe sygnały - zwiastuny przemian) i określenie kluczowych problemów wymagających rozwiązania. Oznacza ono także przewidywanie zmian wewnętrznych w zasobach i warunkach działania przedsiębiorstwa oraz przyszłych skutków dzisiejszych działań (decyzji) podejmowanych w związku ze zmieniającymi się stale wyzwaniami (tzw. konsekwencje długoterminowe). Podejście to pozwala przedsiębiorstwu określić stojące przed nim zadania, za-grożenia i możliwości, a następnie zaprojektować i wdrożyć własną odpowiedź na wyzwania otoczenia i otwierające się szanse, mając naturalnie na uwadze nie tylko obiektywne uwarunkowania, ale też i własne ambicje. Warunkuje ono skuteczność w zarządzaniu - zarządzanie skuteczne, tj. wybór właściwych rzeczy do zrobienia. Pozwala na określenie własnej pozycji firmy na rynku w przyszłości i wobec konkurencji lub sposobu uzyskania nad nią przewagi w wybranych domenach działalności, a także na rozsądne ustalenie i rozdzielenie zasobów między poszczególne domeny (obszary działania), zgodnie z ustalonymi wcześniej celami strategicznymi. Podstawowym sposobem osiągania tej skuteczności są strategie rozwoju, które określają najkorzystniejszą jego drogę - drogę, po której firma zamierza (pragnie) kroczyć ku lepszej przyszłości i stale ją doskonalić, aby podróż w przyszłość była w miarę znana i nieuciążliwa, a także dawała szansę przetrwania i okazję do rozwoju - do kształtowania pożądanej przyszłości przedsiębiorstwa. Strategie są budowane na wizji przyszłości - perspektywie długookresowej, która oznacza dla firmy określenie kształtu jej tożsamości i preferencji w zakresie wyboru celów i wytyczenia kierunków działania - obrazu jej pożądanej przyszłości. Niniejsza praca uwzględnia zarówno podejście systemowe jak i strategiczne, akcentując to drugie, gdyż ma ono znaczenie rozstrzygające dla przyszłości przedsiębiorstwa. Podejście strategiczne musi naturalnie objąć cały system zarządzania rozumiany jako uporządkowany układ wzajemnie oddziałujących na siebie elementów (podsystemów), pomiędzy którymi zachodzi wymiana materii, energii i informacji, warunkujący trwałość i powtarzalność działania organizacji i jej efektywną współpracę z systemami otoczenia, w które jest ona wpisana.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 005 P (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 005 P (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
Bezlitosna konkurencja zmusza każdego przedsiębiorcę do ciągłego zadawania sobie pytania : Co mogę jeszcze zrobić, aby poprawić efektywność gospodarowania? Pojedyncze działania nie gwarantują długotrwałego efektu. Trzeba spojrzeć na swoją działalność jak na system naczyń połączonych, w którym optymalizacja zależności może przynieść spodziewane rezultaty. Taką szansą jest logistyka, która zajmuje się optymalizacją przepływów materialnych. Za pomocą odpowiednich modeli i procedur stara się ona rozstrzygnąć podstawowe dylematy zaopatrzenia- co?- gdzie?- kiedy?- ile zamówić?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 657/659 P (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 51 P (1 egz.)
Book
In basket
Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych, starannie przemyślanych działaniach sprzedawców i celowym wystroju sklepu, który ma skłonić nas do zakupu. Często pozytywnie (z punktu widzenia handlowców) reagujemy na napis typu: "Okazja! Obniżka cen o 30%". Oszołamia nas bogactwo różnorodnych produktów, poddajemy się szczególnej atmosferze sklepów, nierzadko traktowanych jako swoiste "świątynie konsumpcji". Idee marketingowe wykorzystywane są również w działaniach rozmaitych organizacji i całej sfery niedochodowej (szkoły, szpitale, teatry a nawet urzędy administracji państwowej i samorządowej). Jesteśmy zachęcani do zapisania się do danej szkoły czy też na konkretny kurs językowy przez przekaz marketingowy, który ma nam udowodnić, że to jest właśnie to czego potrzebujemy. We wszystkich tych sytuacjach stajemy się ofiarami szczegółowo zaplanowanych i na ogół perfekcyjnie zrealizowanych działań marketingowych. Jednak marketing obejmuje nie tylko działania doraźne, ale przede wszystkim te, które będą w stanie zapewnić firmie sukces rynkowy w długim okresie. Sukces ten będzie zależał od tego, czy nabywcy będą chcieli kupować produkty danej firmy, czy też wybiorą raczej produkty innych dostawców. W warunkach coraz silniejszej konkurencji, aby uzyskać przychylność nabywców trzeba zaoferować im coś wyjątkowego, coś, co najlepiej trafi w ich gusty i w optymalnie zaspokoi ich wymagania. Bez zaawansowanych działań marketingowych nie będzie to możliwe. Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Prezentując kolejne zagadnienia, autorzy starali się odnieść je do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, w zamierzeniu autorów, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się zarówno podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich przedsiębiorstwach i organizacjach. Uważamy zatem, że może ona być użyteczna zarówno dla studentów wyższych szkół ekonomicznych, jak i dla wszystkich zainteresowanych współczesnym marketingiem, a także dla praktyków zawodowo zajmujących się wdrażaniem i realizacją koncepcji marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 338/339 (1 egz.)
Book
In basket
Dla osób zawodowo związanych z zarządzaniem w administracji publicznej oraz dla studentów kierunków ekonomicznych.
Zarządzanie logistyczne w mieście. Zarządzanie procesami rewitalizacji. Komunikacja społeczna a zarządzanie miastem. Zarządzanie rozwojem komunalnej infrastruktury technicznej. System gospodarki komunalnej. System gospodarki mieszkaniowej. System gospodarki odpadami. Zarządzanie bezpieczeństwem publicznym. Organizacyjne formy administracji publicznej w Polsce i zasady ich finansowania. Nadzór, kontrola, kontrola zarządcza oraz audyt wewnętrzny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 352 P (1 egz.)
Book
In basket
Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Tadeusz Sztucki. - Wyd. 3. - Warszawa : Placet, 1999. - 223 s. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Wiedza i praktyka promocji stanowią wysoce cenione wartości zawodowe pracowników specjalizujących się w tej atrakcyjnej działalności i są podstawą sukcesów na drodze kariery zawodowej. Zadaniem tej książki jest dostarczenie najnowszej wiedzy i przekazanie praktycznych umiejętności projektowania, wykonywania i rozpowszechniania promocji - pracownikom marketingu i reklamy, zatrudnionym w przedsiębiorstwach, agencjach oraz ich właścicielom i menedżerom także studentom i słuchaczom specjalistycznych kursów i tym wszystkim, dla których umiejętność komunikowania się z nabywcami jest warunkiem powodzenia i osobistej satysfakcji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 338/339 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 P (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 657/658 P (1 egz.)
Book
In basket
Inżynieria finansowa / Waldemar Tarczyński, Marek Zwolankowski. - Warszawa : Placet, 1999. - 336, [8] s. ; rys., tab., wykr. ; 23 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Strategie inwestowania, ryzyko inwestowania w tej książce przedstawiono oba aspekty. Czytelnik pozna metody konstruowania, a także metody wyceny instrumentów pochodnych oraz podstawowe ich formy spotykane na rozwiniętych rynkach kapitałowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336 P (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again